Zakonom o pravu na pristup informacijama (“Narodne novine”, broj 25/13. i Izmjenama i dopunama Zakona o pravu na pristup informacijama 85/15. i 69/22.) svim domaćim i stranim fizičkim i pravnim osobama, na jednak je način i pod jednakim uvjetima omogućeno pravo na pristup informacijama.
Službenica za informiranje (prema Zakonu o pravu na pristup informacijama) je Monika Kustić.
Kontakt:
tel: +385 91 435 2646
e-mail: monika@hkd-rijeka.hr
Odluka o imenovanju službenika za informiranje [PDF]
Pravo na pristup informaciji ostvaruje se podnošenjem zahtjeva:
ZAHTJEV ZA PRISTUP INFORMACIJAMA – PDF / DOC
- e-mailom na adresu monika@hkd-rijeka.hr, čime se smatra da je podnesen pisani zahtjev
- pisanim putem na adresu Hrvatski kulturni dom na Sušaku, Službenik za informiranje, Strossmayerova 1, 51000 Rijeka
- telefonski ili usmeno, o čemu će se sastaviti pisana bilješka, na broj telefona +385 91 435 2646 svakog radnog dana od 8 do 16 sati
- Katalog informacija [PDF]
- Obrazac za povlačenje privole za obradu osobnih podataka [PDF]
- Obrazac zahtjeva za ostvarenje prava ispitanika [PDF]
- Privola ispitanika sudionika programa i radionica [PDF]
- Privola ispitanika [PDF]
- Upisnik o zahtjevima postupcima i odlukama o ostvarivanju prava na pristup informacijama [DOC]
- Pravilnik o zaštiti nadzoru nad prikupljanjem obradi i korištenju osobnih podataka u HKD-u [PDF]
Načini ostvarivanja prava na pristup informacijama:
- neposrednim davanjem informacije
- davanje informacije pisanim putem
- uvidom u dokumente i izradom preslika dokumenata koji sadrže traženu informaciju
- na drugi način koji je prikladan za ostvarivanje prava na pristup informaciji
Zahtjev kojim se ostvaruje pravo na pristup informaciji mora sadržavati:
- naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi
- podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije
- ime i prezime i adresu fizičke osobe podnositelja zahtjeva, tvrtku, odnosno naziv pravne osobe i njezino sjedište
Podnositelj zahtjeva nije obvezan navesti razloge zbog kojih traži pristup informaciji niti je obvezan pozvati se na primjenu Zakona o pravu na pristup informacijama.
Tijelo javne vlasti o zahtjevu za pristup informaciji odlučit će najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja urednog zahtjeva.
Mogućnost izjavljivanja žalbe Povjereniku za informiranje
- protiv rješenja tijela javne vlasti može se izjaviti žalba Povjereniku u roku od 15 dana od dana dostave rješenja
- žalba se može izjaviti i kad tijelo javne vlasti u propisanom roku ne odluči o zahtjevu podnositelja
- Povjereniku se podnose i žalbe i predstavke, prema informacijama koje su objavljene na internetskim stranicama Povjerenika pristupinfo.hr
Korisni linkovi:
- Središnji katalog službenih dokumenata RH
- Dokumenti i publikacije
- Portal otvorenih podataka Grada Rijeke
- Portal otvorenih podataka – državni
- Ured državne uprave Primorsko-goranske županije
- Primorsko-goranska županija
Ponovna uporaba informacija
Ponovna uporaba informacija je Zakonom o pravu na pristup informacijama definirana kao uporaba informacija tijela javne vlasti od strane fizičkih ili pravnih osoba, u komercijalne ili nekomercijalne svrhe, različite od izvorne svrhe za koju su informacije nastale, a koja se ostvaruje u okviru zakonom ili drugim propisom određenog djelokruga ili posla koji se uobičajeno smatra javnim poslom.
Pravo na ponovnu uporabu informacija ostvaruje se podnošenjem zahtjeva.
ZAHTJEV ZA PONOVNU UPORABU INFORMACIJA – PDF / DOC
Primjer informacija javnog sektora su razni gospodarsko – financijski podaci, podaci iz pravosuđa, prostorno-geografske informacije, statističke informacije, različiti registri i baze podataka, koji imaju potencijal za ponovnu uporabu u svrhu razvijanja novih proizvoda i usluga.
U svrhu ponovne uporabe informacija tijelo javne vlasti će učiniti svoje informacije dostupnima u elektroničkom obliku kad god je to moguće i primjereno. Tijelo javne vlasti nema obvezu osigurati pretvorbu informacija iz jednog oblika u drugi niti osigurati uporabu dijela informacije te nema obvezu obnavljati (ažurirati, nadograđivati, nastaviti stvarati) određenu informaciju samo u svrhu ponovne uporabe.
Dopuna i ispravak informacije
Temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama (Članak 24.), ako korisnik smatra da informacija pružena na temelju zahtjeva nije točna ili potpuna, može zahtijevati njezin ispravak, odnosno dopunu u roku od 15 dana od dana dobivanja informacije.
Tijelo javne vlasti obvezno je odlučiti o zahtjevu za dopunu, odnosno ispravak informacije u roku od 15 dana od dana zaprimanja zahtjeva, sukladno odredbama članka 23. ZPPI.
ZAHTJEV ZA DOPUNU ILI ISPRAVAK INFORMACIJE – PDF / DOC
Službenik za informiranje je službena osoba mjerodavna za rješavanje ostvarivanja prava na pristup informacijama.
U Hrvatskom kulturnom domu na Sušaku službenica za informiranje je:
Monika Kustić, voditeljica pravnih i općih poslova
Strossmayerova 1, Rijeka
+385 91 435 2646
monika@hkd-rijeka.hr
Pravni okvir pristupa informacijama
Zakon o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, br. 25/13)
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, br. 85/15)
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, br. 69/22)
Zakon o pravu na pristup informacijama – pročišćeni tekst
Kriteriji za određivanje visine naknade materijalnih troškova i troškova dostave informacije
Ovim kriterijima propisuje se visina naknade stvarnih materijalnih troškova koje plaća korisnik prava na informaciju, a koji nastaju pružanjem informacije prema Zakonu o pravu na pristup informacijama.
Kriteriji za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (Narodne novine, br. 12/14)
Ispravak kriterija za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (Narodne novine, br. 15/14)
Izmjena kriterija za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (Narodne novine, br. 141/22)
Uvjeti za ponovnu upotrebu informacija
Uvjeti za ponovnu uporabu informacija opisani su u čl. 19., 20. I 21. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o pravu na pristup informacija (Narodne novine, br. 85/15)
Povjerenik za informiranje je neovisno državno tijelo za zaštitu prava na pristup informacijama koji štiti, prati i promiče Ustavom Republike Hrvatske zajamčeno pravo na pristup informacijama.
Izvješća o provođenju Zakona o pravu na pristup informacijama u Gradu Rijeci
- Upitnik za samoprocjenu TJV sukladno ZPPI
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2024. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2023. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2019. godinu
Opći akti Ustanove
- Odluka o osnivanju javne ustanove Hrvatski kulturni dom na Sušaku [PDF]
- Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o osnivanju HKD-a [PDF]
- Statut javne ustanove Hrvatski kulturni dom na Sušaku [PDF]
- Odluka Gradskog vijeća o imenovanju ravnatelja HKD-a [PDF]
- Odluka o ustupanju na privremeno i povremeno korištenje vanjskih pozornica i gledališta (31.1.2023.) [PDF]
Zakoni po kojima djeluje Ustanova
- Zakon o ustanovama
- Zakon o kulturnim vijećima i financiranju javnih potreba u kulturi
- Zakon o proračunu
Poslovnici o radu tijela Ustanove
- Poslovnik o radu Upravnog vijeća Ustanove [PDF]
- Izmjena Poslovnika o radu Programskog savjeta Ustanove [PDF]
- Poslovnik o radu Programskog savjeta Ustanove [PDF]
- Poslovnik o radu Programskog savjeta Galerije Kortil [PDF]
Pravilnici o radu Ustanove
- Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o davanju na privremeno ili povremeno korištenje prostora u zgradi HKD i prostora na adresi Rijeka, Križanićeva 6a – 2. izmjene [PDF]
- Cjenik najma prostora u 2025. godini [PDF]
- Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o davanju na privremeno ili povremeno korištenje prostora u zgradi HKD i prostora na adresi Rijeka, Križanićeva 6a – 1. izmjene [PDF]
- Pravilnik o kriterijima za utvrđivanje natprosječnih rezultata u radu i načinu isplate dodatka za uspješnost na radu [PDF]
- Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjem ustrojstvu HKD-a [PDF]
- Pravilnik o izmjenama Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu HKD-a [PDF]
- Pravilnik o unutarnjem ustrojstvu HKD-a [PDF]
- Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o radu HKD-a [PDF]
- Pravilnik o izmjenama Pravilnika o radu HKD-a [PDF]
- Pravilnik o radu HKD-a [PDF]
- Pravilnik o davanju na privremeno ili povremeno korištenje prostora u zgradi HKD i prostora na adresi Rijeka, Križanićeva 6a [PDF]
- Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave u HKD-u [PDF]
- Pravilnik o zaštiti i obradi arhivskog gradiva HKD-a [PDF]
- Pravilnik o postupku i mjerama za zaštitu dostojanstva radnika [PDF]
- Pravilnik o zaštiti, nadzoru nad prikupljanjem, obradi i korištenju osobnih podataka u HKD-u [PDF]
- Pravilnik o zaštiti na radu [PDF]
- Pravilnik o zaštiti od požara [PDF]
- Pravilnik o radu s volonterima [PDF]
- Procedura blagajničkog poslovanja [PDF]
- Procedura zaprimanja i provjere računa te plaćanja po računima [PDF]
- Pravilnik o načinu korištenja vlastitih prihoda [PDF]
- Procedura o izdavanju i obračunu naloga za službeno putovanje [PDF]
- Procedura praćenja i naplate prihoda i primitaka [PDF]
- Procedura stvaranja ugovornih obveza te zaprimanja, provjere i plaćanja računa [PDF]
Programski savjet ustanove
Programski savjet Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku čine:
Ivana Lučić, članica
Jelena Tondini, članica
Ana Bernard, članica
Zoran Majstorović, član
Martina Hrlić Rogić, članica
Odluka o imenovanju programskog savjeta HKD-a na Sušaku [PDF]
Zapisnici
- Zapisnik 6. sjednice Programskog savjeta HKD-a (9.11.2023.) [PDF]
- Zapisnik 5. sjednice Programskog savjeta HKD-a (13.12.2022.) [PDF]
- Zapisnik 4. sjednice Programskog savjeta HKD-a (7.12.2021.) [PDF]
- Zapisnik 3. sjednice Programskog savjeta HKD-a (25.5.2021.) [PDF]
- Zapisnik 2. sjednice Programskog savjeta HKD-a (4.5.2020.) [PDF]
- Zapisnik 1. sjednice Programskog savjeta HKD-a (30.10.2020.) [PDF]
Strateški plan ustanove
Program rada i razvitka
Upravno vijeće ustanove
Upravno vijeće Ustanove čine:
Martina Perhat, predsjednica
Lara Badurina, članica
Jelena Tondini, članica
Odluka o imenovanju članica Upravnog odbora HKD-a [PDF]
Zapisnik o izboru članice Upravnog odbora HKD-a iz redova HKD-a [PDF]
Zapisnici
- Zapisnik 66. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (3.12.2024.) [PDF]
- Zapisnik 65. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (7.10.2024.) [PDF]
- Zapisnik 64. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (18.7.2024.) [PDF]
- Zapisnik 63. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (9.7.2024.) [PDF]
- Zapisnik 62. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (20.5.2024.) [PDF]
- Zapisnik 61. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (10.4.2024.) [PDF]
- Zapisnik 60. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (28.3.2024.) [PDF]
- Zapisnik 59. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (2.2.2024.) [PDF]
- Zapisnik 58. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (31.1.2024.) [PDF]
- Zapisnik 57. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (19.12.2023.) [PDF]
- Zapisnik 56. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (21.11.2023.) [PDF]
- Zapisnik 55. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (30.10.2023.) [PDF]
- Zapisnik 54. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (29.9.2023.) [PDF]
- Zapisnik 53. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (28.7.2023.) [PDF]
- Zapisnik 52. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (10.7.2023.) [PDF]
- Zapisnik 51. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (24.5.2023.) [PDF]
- Zapisnik 50. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (11.4.2023.) [PDF]
- Zapisnik 49. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (31.3.2023.) [PDF]
- Zapisnik 48. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (31.1.2023.) [PDF]
- Zapisnik 47. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (28.12.2022.) [PDF]
- Zapisnik 46. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (7.12.2022.) [PDF]
- Zapisnik 45. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (28.11.2022.) [PDF]
- Zapisnik 44. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (14.10.2022.) [PDF]
- Zapisnik 43. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (3.10.2022.) [PDF]
- Zapisnik 42. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (23.9.2022.) [PDF]
- Zapisnik 41. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (14.9.2022.) [PDF]
- Zapisnik 40. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (11.7.2022.) [PDF]
- Zapisnik 39. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (31.5.2022.) [PDF]
- Zapisnik 38. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (13.4.2022.) [PDF]
- Zapisnik 37. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (14.3.2022.) [PDF]
- Zapisnik 36. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (3.2.2022.) [PDF]
- Zapisnik 35. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (18.10.2021.) [PDF]
- Zapisnik 34. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (18.10.2021.) [PDF]
- Zapisnik 33. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (18.10.2021.) [PDF]
- Zapisnik 32. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (15.7.2021.) [PDF]
- Zapisnik 31. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (11.6.2021.) [PDF]
- Zapisnik 30. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (28.4.2021.) [PDF]
- Zapisnik 29. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (15.3.2021.) [PDF]
- Zapisnik 28. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (3.2.2021.) [PDF]
- Zapisnik 27. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (28.12.2020.) [PDF]
- Zapisnik 26. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (30.11.2020.) [PDF]
- Zapisnik 25. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (15.10.2020.) [PDF]
- Zapisnik 24. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (10.9.2020.) [PDF]
- Zapisnik 23. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (10.7.2020.) [PDF]
- Zapisnik 22. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (30.6.2020.) [PDF]
- Zapisnik 21. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (29.5.2020.) [PDF]
- Zapisnik 20. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (27.2.2020.) [PDF]
- Zapisnik 19. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (31.1.2020.) [PDF]
- Zapisnik 18. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (23.12.2019.) [PDF]
- Zapisnik 17. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (21.11.2019.) [PDF]
- Zapisnik 16. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (29.10.2019.) [PDF]
- Zapisnik 15. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (27.9.2019.) [PDF]
- Zapisnik 14. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (10.7.2019.) [PDF]
- Zapisnik 13. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (19.6.2019.) [PDF]
- Zapisnik 12. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (24.4.2019.) [PDF]
- Zapisnik 11. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (8.3.2019.) [PDF]
- Zapisnik 10. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (26.2.2019.) [PDF]
- Zapisnik 9. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (30.1.2019.) [PDF]
- Zapisnik 8. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (20.12.2018.) [PDF]
- Zapisnik 7. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (22.10.2018.) [PDF]
- Zapisnik 6. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (22.10.2018.) [PDF]
- Zapisnik 5. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (12.9.2018.) [PDF]
- Zapisnik 4. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (5.9.2018.) [PDF]
- Zapisnik 3. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (31.8.2018.) [PDF]
- Zapisnik 2. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (20.1.2018.) [PDF]
- Zapisnik 1. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (13.1.2018.) [PDF]
Programski savjet Galerije Kortil
Programski savjet Galerije Kortil čine:
Ivana Lučić, članica
Vanja Žanko, članica
Vana Gović Marković, članica
Odluka o imenovanju programskog savjeta Galerije Kortil [PDF]
Zapisnici
- Zapisnik 5. sjednice Programskog savjeta Galerije Kortil (21.12.2022.) [PDF]
- Zapisnik 4. sjednice Programskog savjeta Galerije Kortil (20.9.2022.) [PDF]
- Zapisnik 3. sjednice Programskog savjeta Galerije Kortil (23.12.2021.) [PDF]
- Zapisnik 2. sjednice Programskog savjeta Galerije Kortil (24.9.2020.) [PDF]
- Zapisnik 1. sjednice Programskog savjeta Galerije Kortil (23.10.2019.) [PDF]
Planovi i izvještaji
Financijski planovi i projekcije proračuna
2025.
2024.
- Druge izmjene financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2024. godinu s projekcijama za 2025. i 2026. godinu [PDF]
- Prve izmjene financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2024. godinu s projekcijama za 2025. i 2026. godinu [PDF]
- Financijski plan Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2024. godinu s projekcijama za 2025. i 2026. godinu [PDF]
2023.
- Treće izmjene i dopune Financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2023. godinu s projekcijama za 2024. i 2025. godinu [PDF]
- Druge izmjene i dopune Financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2023. godinu s projekcijama za 2024. i 2025. godinu [PDF]
- Prve izmjene i dopune Financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2023. godinu s projekcijama za 2024. i 2025. godinu [PDF]
- Financijski plan Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2023. godinu s projekcijama za 2024. i 2025. godinu [PDF]
2022.
- 2. izmjene i dopune financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2022. godinu s projekcijama za 2023. i 2024. godinu [PDF]
- 1. izmjene i dopune financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2022. godinu [PDF]
- Financijski plan Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2022. godinu [PDF]
2021.
2020.
2019.
Plan nabave
2025.
2024.
- Izmjena plana nabave za 2024. godinu [PDF]
- Plan nabave Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2024. godinu [PDF]
2023.
2022.
- 3. izmjene i dopune Plana nabave 2022. [PDF]
- 2. izmjene i dopune Plana nabave 2022. [PDF]
- 1. izmjene i dopune Plana nabave 2022. [PDF]
- Plan nabave za 2022. godinu [PDF]
2021.
2020.
2019.
- 2. izmjene i dopune Plana nabave 2019. [PDF]
- 1. izmjene i dopune Plana nabave 2019. [PDF]
- Plan nabave za 2019. godinu [PDF]
REGISTAR UGOVORA USTANOVE
Programski izvještaji
- Programsko izvješće 1.1.-30.9.2024. [PDF]
- Programsko izvješće 2023. [PDF]
- Programsko izvješće 2022. [PDF]
- Programsko izvješće 2021. [PDF]
- Programsko izvješće 2020. [PDF]
- Programsko izvješće 2019. [PDF]
- Programsko izvješće 2018. [PDF]
Financijski izvještaji
2024.
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2024. [XLSX] – objavljeno 31.1.2025. u 15:50
- Bilješke uz Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2024. [DOCX]
- Referentna stranica za razdoblje 1.1.-31.12.2024. [PDF]
2023.
- Godišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2023. [PDF]
- Odluka o raspodjeli rezultata [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje 1.1.-31.12.2023. [XSLS]
- Bilješke uz Financijsko izvješće za razdoblje 1.1.-31.12.2023. [DOCX]
- Referentna stranica za razdoblje 1.1.-31.12.2023. [PDF]
- Odluka o usvajanju Godišnjeg financijskog izvještaja za 2023. godinu [PDF]
- Polugodišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2023. [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2023. – objavljeno 10.7.2023. u 14:02 sati
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. ožujka 2023. [PDF]
2022.
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2022. [PDF] – objavljeno 31.1.2023. u 14:13 sati
- Odluka o raspodjeli rezultata [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2022. [PDF]
- Godišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2022. [PDF]
- Izvještaj o izvršenju financijskog plana od 1. siječnja do 30. lipnja 2022. [PDF]
- Godišnji izvještaj o poslovanju proračunskog korisnika za 2022. [PDF]
2021.
- Referentna stranica za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2021. [PDF]
- Bilješke uz Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2021. [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2021. [PDF]
- Referentna stranica za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2021. [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2021. [XLS]
2020.
- Referentna stranica za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2020. [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2020. [XLS]
- Bilješke uz Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2020. [PDF]
- Bilješke uz Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2020. [DOC]
- Referentna stranica 2020. [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2020. [PDF]
- Bilješke uz financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2020. [PDF]
- Financijsko izvješće I.-VI. 2020. [XLS]
- Referentna stranica I.-VI. 2020 [PDF]
2019.
- Financijski izvještaj za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2019. godine [XLS]
- Bilješke uz godišnji obračun za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2019. godine [PDF]
- Odluka o prihvaćanju godišnjih izvješća 2019. [PDF]
- Referentna stranica 2019. [PDF]
2018.
- Financijski izvještaj za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2018. godine [PDF]
- Obrasci financijskih izvještaja v5.0.6.2018 [PDF]
- Bilješke uz godišnji obračun za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2018. godine [PDF]
- Dodatak Bilješki uz Financijski izvještaj za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2018. godine [PDF]
- Odluka o prihvaćanju godišnjih izvješća 2018. [PDF]
- Referentna stranica 2018. [PDF]