Zakonom o pravu na pristup informacijama (“Narodne novine”, broj 25/13. i Izmjenama i dopunama Zakona o pravu na pristup informacijama 85/15. i 69/22.) svim domaćim i stranim fizičkim i pravnim osobama, na jednak je način i pod jednakim uvjetima omogućeno pravo na pristup informacijama.
Službenik za informiranje (prema Zakonu o pravu na pristup informacijama) je Tereza Korošec Vranjić.
Kontakt:
tel: +385 91 435 2646
e-mail: tereza@hkd-rijeka.hr
Odluka o imenovanju službenika za informiranje [PDF]
Pravo na pristup informaciji ostvaruje se podnošenjem zahtjeva:
- e-mailom na adresu tereza@hkd-rijeka.hr, čime se smatra da je podnesen pisani zahtjev
- pisanim putem na adresu Hrvatski kulturni dom na Sušaku, Službenik za informiranje, Strossmayerova 1, 51000 Rijeka
- telefonski ili usmeno, o čemu će se sastaviti pisana bilješka, na broj telefona +385 91 435 2646 svakog radnog dana od 8 do 16 sati
- Katalog informacija [PDF]
- Obrazac za povlačenje privole za obradu osobnih podataka [PDF]
- Obrazac zahtjeva za ostvarenje prava ispitanika [PDF]
- Privola ispitanika sudionika programa i radionica [PDF]
- Privola ispitanika [PDF]
- Upisnik o zahtjevima postupcima i odlukama o ostvarivanju prava na pristup informacijama [PDF]
- Pravilnik o zaštiti nadzoru nad prikupljanjem obradi i korištenju osobnih podataka u HKD-u [PDF]
Načini ostvarivanja prava na pristup informacijama:
- neposrednim davanjem informacije
- davanje informacije pisanim putem
- uvidom u dokumente i izradom preslika dokumenata koji sadrže traženu informaciju
- na drugi način koji je prikladan za ostvarivanje prava na pristup informaciji
Zahtjev kojim se ostvaruje pravo na pristup informaciji mora sadržavati:
- naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi
- podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije
- ime i prezime i adresu fizičke osobe podnositelja zahtjeva, tvrtku, odnosno naziv pravne osobe i njezino sjedište
Podnositelj zahtjeva nije obvezan navesti razloge zbog kojih traži pristup informaciji niti je obvezan pozvati se na primjenu Zakona o pravu na pristup informacijama.
Tijelo javne vlasti o zahtjevu za pristup informaciji odlučit će najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja urednog zahtjeva.
Mogućnost izjavljivanja žalbe Povjereniku za informiranje
- protiv rješenja tijela javne vlasti može se izjaviti žalba Povjereniku u roku od 15 dana od dana dostave rješenja
- žalba se može izjaviti i kad tijelo javne vlasti u propisanom roku ne odluči o zahtjevu podnositelja
- Povjereniku se podnose i žalbe i predstavke, prema informacijama koje su objavljene na internetskim stranicama Povjerenika pristupinfo.hr
Korisni linkovi:
- Središnji katalog službenih dokumenata RH
- Dokumenti i publikacije
- Portal otvorenih podataka Grada Rijeke
- Portal otvorenih podataka – državni
- Ured državne uprave Primorsko-goranske županije
- Primorsko-goranska županija
Ponovna uporaba informacija
Ponovna uporaba informacija je Zakonom o pravu na pristup informacijama definirana kao uporaba informacija tijela javne vlasti od strane fizičkih ili pravnih osoba, u komercijalne ili nekomercijalne svrhe, različite od izvorne svrhe za koju su informacije nastale, a koja se ostvaruje u okviru zakonom ili drugim propisom određenog djelokruga ili posla koji se uobičajeno smatra javnim poslom.
Pravo na ponovnu uporabu informacija ostvaruje se podnošenjem zahtjeva.
ZAHTJEV ZA PONOVNU UPORABU INFORMACIJA
Primjer informacija javnog sektora su razni gospodarsko – financijski podaci, podaci iz pravosuđa, prostorno-geografske informacije, statističke informacije, različiti registri i baze podataka, koji imaju potencijal za ponovnu uporabu u svrhu razvijanja novih proizvoda i usluga.
U svrhu ponovne uporabe informacija tijelo javne vlasti će učiniti svoje informacije dostupnima u elektroničkom obliku kad god je to moguće i primjereno. Tijelo javne vlasti nema obvezu osigurati pretvorbu informacija iz jednog oblika u drugi niti osigurati uporabu dijela informacije te nema obvezu obnavljati (ažurirati, nadograđivati, nastaviti stvarati) određenu informaciju samo u svrhu ponovne uporabe.
Dopuna i ispravak informacije
Temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama (Članak 24.), ako korisnik smatra da informacija pružena na temelju zahtjeva nije točna ili potpuna, može zahtijevati njezin ispravak, odnosno dopunu u roku od 15 dana od dana dobivanja informacije.
Tijelo javne vlasti obvezno je odlučiti o zahtjevu za dopunu, odnosno ispravak informacije u roku od 15 dana od dana zaprimanja zahtjeva, sukladno odredbama članka 23. ZPPI.
ZAHTJEV ZA DOPUNU ILI ISPRAVAK INFORMACIJE
Službenik za informiranje je službena osoba mjerodavna za rješavanje ostvarivanja prava na pristup informacijama.
U Hrvatskom kulturnom domu na Sušaku službenik za informiranje je:
Tereza Korošec Vranjić, stručna suradnicaza pravne poslove
Strossmayerova 1, Rijeka
+385 91 435 2646
tereza@hkd-rijeka.hr
Pravni okvir pristupa informacijama
Zakon o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, br. 25/13)
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, br. 85/15)
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, br. 69/22)
Zakon o pravu na pristup informacijama – pročišćeni tekst
Kriteriji za određivanje visine naknade materijalnih troškova i troškova dostave informacije
Ovim kriterijima propisuje se visina naknade stvarnih materijalnih troškova koje plaća korisnik prava na informaciju, a koji nastaju pružanjem informacije prema Zakonu o pravu na pristup informacijama.
Kriteriji za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (Narodne novine, br. 12/14)
Ispravak kriterija za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (Narodne novine, br. 15/14)
Izmjena kriterija za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (Narodne novine, br. 141/22)
Uvjeti za ponovnu upotrebu informacija
Uvjeti za ponovnu uporabu informacija opisani su u čl. 19., 20. I 21. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o pravu na pristup informacija (Narodne novine, br. 85/15)
Povjerenik za informiranje je neovisno državno tijelo za zaštitu prava na pristup informacijama koji štiti, prati i promiče Ustavom Republike Hrvatske zajamčeno pravo na pristup informacijama.
Izvješća o provođenju Zakona o pravu na pristup informacijama u Gradu Rijeci
- Upitnik za samoprocjenu TJV sukladno ZPPI
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2023. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2019. godinu
Opći akti Ustanove
- Odluka o osnivanju javne ustanove Hrvatski kulturni dom na Sušaku [PDF]
- Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o osnivanju HKD-a [PDF]
- Statut javne ustanove Hrvatski kulturni dom na Sušaku [PDF]
- Odluka Gradskog vijeća o imenovanju ravnatelja HKD-a [PDF]
- Odluka o ustupanju na privremeno i povremeno korištenje vanjskih pozornica i gledališta (31.1.2023.) [PDF]
Zakoni po kojima djeluje Ustanova
- Zakon o ustanovama
- Zakon o kulturnim vijećima i financiranju javnih potreba u kulturi
- Zakon o proračunu
Poslovnici o radu tijela Ustanove
- Poslovnik o radu Upravnog vijeća Ustanove [PDF]
- Izmjena Poslovnika o radu Programskog savjeta Ustanove [PDF]
- Poslovnik o radu Programskog savjeta Ustanove [PDF]
- Poslovnik o radu Programskog savjeta Galerije Kortil [PDF]
Pravilnici o radu Ustanove
- Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjem ustrojstvu HKD-a [PDF]
- Pravilnik o izmjenama Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu HKD-a [PDF]
- Pravilnik o unutarnjem ustrojstvu HKD-a [PDF]
- Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o radu HKD-a [PDF]
- Pravilnik o izmjenama Pravilnika o radu HKD-a [PDF]
- Pravilnik o radu HKD-a [PDF]
- Pravilnik o davanju na privremeno ili povremeno korištenje prostora u zgradi HKD i prostora na adresi Rijeka, Križanićeva 6a
- Cjenik najma prostora u 2024. godini [PDF]
- Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave u HKD-u [PDF]
- Pravilnik o zaštiti i obradi arhivskog gradiva HKD-a [PDF]
- Pravilnik o postupku i mjerama za zaštitu dostojanstva radnika [PDF]
- Pravilnik o zaštiti, nadzoru nad prikupljanjem, obradi i korištenju osobnih podataka u HKD-u [PDF]
- Pravilnik o zaštiti na radu [PDF]
- Pravilnik o zaštiti od požara [PDF]
- Pravilnik o radu s volonterima [PDF]
- Procedura blagajničkog poslovanja [PDF]
- Procedura zaprimanja i provjere računa te plaćanja po računima [PDF]
- Pravilnik o načinu korištenja vlastitih prihoda [PDF]
- Procedura o izdavanju i obračunu naloga za službeno putovanje [PDF]
- Procedura praćenja i naplate prihoda i primitaka [PDF]
- Procedura stvaranja ugovornih obveza te zaprimanja, provjere i plaćanja računa [PDF]
Programski savjet ustanove
Programski savjet Ustanove čine:
Ivana Lučić, članica
Jelena Tondini, članica
Zoran Majstorović, član
Martina Hrlić Rogić, članica
Zapisnici
- Zapisnik 5. sjednice Programskog savjeta HKD-a (13.12.2022.) [PDF]
- Zapisnik 4. sjednice Programskog savjeta HKD-a (7.12.2021.) [PDF]
- Zapisnik 3. sjednice Programskog savjeta HKD-a (25.5.2021.) [PDF]
- Zapisnik 2. sjednice Programskog savjeta HKD-a (4.5.2020.) [PDF]
- Zapisnik 1. sjednice Programskog savjeta HKD-a (30.10.2020.) [PDF]
Strateški plan ustanove
Program rada i razvitka
Upravno vijeće ustanove
Upravno vijeće Ustanove čine:
Martina Perhat, predsjednica
Lara Badurina, članica
Jelena Tondini, članica
Zapisnici
- Zapisnik 58. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (31.1.2024.) [PDF]
- Zapisnik 57. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (19.12.2023.) [PDF]
- Zapisnik 56. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (21.11.2023.) [PDF]
- Zapisnik 55. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (30.10.2023.) [PDF]
- Zapisnik 54. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (29.9.2023.) [PDF]
- Zapisnik 53. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (28.7.2023.) [PDF]
- Zapisnik 52. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (10.7.2023.) [PDF]
- Zapisnik 51. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (24.5.2023.) [PDF]
- Zapisnik 50. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (11.4.2023.) [PDF]
- Zapisnik 49. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (31.3.2023.) [PDF]
- Zapisnik 48. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (31.1.2023.) [PDF]
- Zapisnik 47. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (28.12.2022.) [PDF]
- Zapisnik 46. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (7.12.2022.) [PDF]
- Zapisnik 45. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (28.11.2022.) [PDF]
- Zapisnik 44. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (14.10.2022.) [PDF]
- Zapisnik 43. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (3.10.2022.) [PDF]
- Zapisnik 42. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (23.9.2022.) [PDF]
- Zapisnik 41. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (14.9.2022.) [PDF]
- Zapisnik 40. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (11.7.2022.) [PDF]
- Zapisnik 39. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (31.5.2022.) [PDF]
- Zapisnik 38. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (13.4.2022.) [PDF]
- Zapisnik 37. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (14.3.2022.) [PDF]
- Zapisnik 36. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (3.2.2022.) [PDF]
- Zapisnik 35. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (18.10.2021.) [PDF]
- Zapisnik 34. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (18.10.2021.) [PDF]
- Zapisnik 33. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (18.10.2021.) [PDF]
- Zapisnik 32. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (15.7.2021.) [PDF]
- Zapisnik 31. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (11.6.2021.) [PDF]
- Zapisnik 30. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (28.4.2021.) [PDF]
- Zapisnik 29. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (15.3.2021.) [PDF]
- Zapisnik 28. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (3.2.2021.) [PDF]
- Zapisnik 27. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (28.12.2020.) [PDF]
- Zapisnik 26. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (30.11.2020.) [PDF]
- Zapisnik 25. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (15.10.2020.) [PDF]
- Zapisnik 24. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (10.9.2020.) [PDF]
- Zapisnik 23. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (10.7.2020.) [PDF]
- Zapisnik 22. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (30.6.2020.) [PDF]
- Zapisnik 21. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (29.5.2020.) [PDF]
- Zapisnik 20. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (27.2.2020.) [PDF]
- Zapisnik 19. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (31.1.2020.) [PDF]
- Zapisnik 18. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (23.12.2019.) [PDF]
- Zapisnik 17. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (21.11.2019.) [PDF]
- Zapisnik 16. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (29.10.2019.) [PDF]
- Zapisnik 15. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (27.9.2019.) [PDF]
- Zapisnik 14. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (10.7.2019.) [PDF]
- Zapisnik 13. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (19.6.2019.) [PDF]
- Zapisnik 12. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (24.4.2019.) [PDF]
- Zapisnik 11. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (8.3.2019.) [PDF]
- Zapisnik 10. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (26.2.2019.) [PDF]
- Zapisnik 9. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (30.1.2019.) [PDF]
- Zapisnik 8. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (20.12.2018.) [PDF]
- Zapisnik 7. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (22.10.2018.) [PDF]
- Zapisnik 6. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (22.10.2018.) [PDF]
- Zapisnik 5. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (12.9.2018.) [PDF]
- Zapisnik 4. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (5.9.2018.) [PDF]
- Zapisnik 3. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (31.8.2018.) [PDF]
- Zapisnik 2. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (20.1.2018.) [PDF]
- Zapisnik 1. sjednice Upravnog vijeća HKD-a (13.1.2018.) [PDF]
Programski savjet Galerije Kortil
Programski savjet Galerije Kortil čine:
Ivana Lučić, članica
Vanja Žanko, članica
Vana Gović Marković, članica
Zapisnici
- Zapisnik 5. sjednice Programskog savjeta Galerije Kortil (21.12.2022.) [PDF]
- Zapisnik 4. sjednice Programskog savjeta Galerije Kortil (20.9.2022.) [PDF]
- Zapisnik 3. sjednice Programskog savjeta Galerije Kortil (23.12.2021.) [PDF]
- Zapisnik 2. sjednice Programskog savjeta Galerije Kortil (24.9.2020.) [PDF]
- Zapisnik 1. sjednice Programskog savjeta Galerije Kortil (23.10.2019.) [PDF]
Planovi i izvještaji
Financijski planovi i projekcije proračuna
2024.
2023.
- Treće izmjene i dopune Financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2023. godinu s projekcijama za 2024. i 2025. godinu [PDF]
- Druge izmjene i dopune Financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2023. godinu s projekcijama za 2024. i 2025. godinu [PDF]
- Prve izmjene i dopune Financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2023. godinu s projekcijama za 2024. i 2025. godinu [PDF]
- Financijski plan Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2023. godinu s projekcijama za 2024. i 2025. godinu [PDF]
2022.
- 2. izmjene i dopune financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2022. godinu s projekcijama za 2023. i 2024. godinu [PDF]
- 1. izmjene i dopune financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2022. godinu [PDF]
- Financijski plan Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2022. godinu [PDF]
2021.
2020.
2019.
Plan nabave
2024.
2023.
2022.
- 3. izmjene i dopune Plana nabave 2022. [PDF]
- 2. izmjene i dopune Plana nabave 2022. [PDF]
- 1. izmjene i dopune Plana nabave 2022. [PDF]
- Plan nabave za 2022. godinu [PDF]
2021.
2020.
2019.
- 2. izmjene i dopune Plana nabave 2019. [PDF]
- 1. izmjene i dopune Plana nabave 2019. [PDF]
- Plan nabave za 2019. godinu [PDF]
REGISTAR UGOVORA USTANOVE
Programski izvještaji
- Programsko izvješće 2023. [PDF]
- Programsko izvješće 2022. [PDF]
- Programsko izvješće 2021. [PDF]
- Programsko izvješće 2020. [PDF]
- Programsko izvješće 2019. [PDF]
- Programsko izvješće 2018. [PDF]
Financijski izvještaji
2024.
2023.
- Godišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2023. [PDF]
- Odluka o raspodjeli rezultata [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje 1.1.-31.12.2023. [XSLS]
- Bilješke uz Financijsko izvješće za razdoblje 1.1.-31.12.2023. [DOCX]
- Referentna stranica za razdoblje 1.1.-31.12.2023. [PDF]
- Odluka o usvajanju Godišnjeg financijskog izvještaja za 2023. godinu [PDF]
- Polugodišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2023. [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2023. – objavljeno 10.7.2023. u 14:02 sati
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. ožujka 2023. [PDF]
2022.
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2022. [PDF] – objavljeno 31.1.2023. u 14:13 sati
- Odluka o raspodjeli rezultata [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2022. [PDF]
- Godišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku za 2022. [PDF]
- Izvještaj o izvršenju financijskog plana od 1. siječnja do 30. lipnja 2022. [PDF]
- Godišnji izvještaj o poslovanju proračunskog korisnika za 2022. [PDF]
2021.
- Referentna stranica za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2021. [PDF]
- Bilješke uz Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2021. [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2021. [PDF]
- Referentna stranica za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2021. [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2021. [XLS]
2020.
- Referentna stranica za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2020. [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2020. [XLS]
- Bilješke uz Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2020. [PDF]
- Bilješke uz Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2020. [DOC]
- Referentna stranica 2020. [PDF]
- Financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2020. [PDF]
- Bilješke uz financijsko izvješće za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2020. [PDF]
- Financijsko izvješće I.-VI. 2020. [XLS]
- Referentna stranica I.-VI. 2020 [PDF]
2019.
- Financijski izvještaj za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2019. godine [XLS]
- Bilješke uz godišnji obračun za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2019. godine [PDF]
- Odluka o prihvaćanju godišnjih izvješća 2019. [PDF]
- Referentna stranica 2019. [PDF]
2018.
- Financijski izvještaj za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2018. godine [PDF]
- Obrasci financijskih izvještaja v5.0.6.2018 [PDF]
- Bilješke uz godišnji obračun za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2018. godine [PDF]
- Dodatak Bilješki uz Financijski izvještaj za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2018. godine [PDF]
- Odluka o prihvaćanju godišnjih izvješća 2018. [PDF]
- Referentna stranica 2018. [PDF]