Gradska galerija Labin: Percepcije
Gradska galerija Labin: Percepcije
12.3.-2.4.2024.

Izložba Percepcije realizirana je u suradnji s Gradskom galerijom Labin. Nastala prema kustoskom konceptu Stephanie Peršić i Marte Radman, izložba okuplja deset umjetnica mlađe generacije iz dvaju gradova i kulturnih krugova – Labina i Zagreba.

Percepcije, izvorno nastale i zamišljene za prostor Gradske galerije Labin, dobile su priliku nastavka svog putovanja druženja i povezivanja, ovoga puta s riječkom zajednicom kroz suradnju s Galerijom Kortil. Umjetnice Eni Blašković, Glorija Blazinšek, Sanda Črnelč, Meri Files, Anja Juričić, Hana Hanak, Monika Milas, Alba Miočev, Iris Poljan i Marina Rajšić predstavljaju pritom recentne radove koji su po prvi put izloženi ili u novoj koncepciji prilagođeni najprije labinskoj, a sada riječkoj izložbi.

Ovim tipom afirmativne izložbe predstavlja se i okuplja suvremene umjetnice koje reagiraju na društvo i okolinu otvarajući tako dijalog iz ženske perspektive, pritom počivajući na umrežavanju, ženskoj i umjetničkoj solidarnosti kako kustosica samih, tako i umjetnica.

Odabrane umjetnice, predstavljaju se kroz živopisan amalgam stilova, medija i tema unutar šire postavljenog tematskog okvira ”percepcija”. Svakodnevica je sagledana u radovima Iris Poljan kroz utjelovljenje konzumerizma u računima obogaćenim vezenim motivima stiliziranih dlanova iz ciklusa Na tvoj račun i srodnim ciklusom Usput, kao i kroz težinu obaveza ispisanih post-it papirićima pretočenih u tvrdoću keramike Eni Blašković. Crna, organička, skulptorska instalacija Monike Milas vizualno upotpunjuje postav i stvara ravnotežu i kontrast s drugim radovima. Putopisne fotografije Glorije Blazinšek intimističkim pogledom prepričavaju način življenja u Maroku, a Anje Juričić osobne dnevnike posrednom ulogom naratora prikazima urbanih scena. Tekstilne tehnike interpretiraju Alba Miočev slikanjem na žutici i Marina Rajšić vunenim tepihom satkanim od prikaza pojedinih faza obrade tog materijala tradicionalnim metodama. Hana Hanak (uz Albu Miočev) preispituje budućnost tradicionalnog medija slikarstva suprotstavljanjem digitalnih tehnologija. Ciklus polaroid fotografija Rudar – rudnik Sande Črnelč za polazište uzima obiteljsku povezanost s raškim rudnikom u kojem je njezin djed svojevremeno radio. Zvučna instalacija White noise Meri Files prožima se s izloženim radovima pretpostavljenim kretanjem izložbom s pratećim kompiliranim zvukom interakcije nekoliko majki sa svojim djetetom.

KATALOG IZLOŽBE>

Foto (otvorenje izložbe): Tanja Kanazir

HKD klub
Skip to content