Autorice i autori umjetničko-didaktičke izložbe Teorija i praksa: Ritam su studentice i studenti riječke Akademije, a izložba je nastala u zajedničkoj organizaciji APURI i Galerije Kortil. Idejna začetnica i voditeljica prvih izdanja, asistentica je pri APURI, povjesničarka umjetnosti i kustosica Katarina Podobnik. U kustoskom konceptu, u trećem joj se izdanju pridružila i inicijatorica K Kolektiva, Katerina Jovanović, kustosica i doktorandica pri Katedri za filozofiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Kustoski kolektiv djeluje kroz Društvo povjesničara umjetnosti Rijeke.
Kao projekt pri APURI koji povezivanjem nastavnog gradiva redovnih i izbornih kolegija studijskog programa sa zadanom temom iz područja teorije i povijest umjetnosti, Teorija i praksa istražuje, objašnjava i demonstrira određeni likovni problem ili pojam. Projekt tako odražava uzajamnost teorijskog i praktičnog studijskog programa, čiji rezultat predstavljaju izloženi radovi studentica i studenata.
Osnovni cilj takvog koncepta temelji se na prožimanju, koordinaciji i medijaciji teorijskog znanja iz povijest umjetnosti i umjetničkog obrazovanja na praktičkim kolegijima. Izlažući u galerijskom prostoru, studentice i studenti APURI stječu potrebne vještine, znanje i iskustvo za umjetnički poziv u okviru institucionalnog obrazovanja.
Tema ovogodišnjeg izdanja projekta bio je – ritam. Kao integrirano svojstvo protoka vremena, duboko prožet kroz vidljivu i nevidljivu prirodu ali i ljudsku svakodnevnicu, studentice i studenti konceptualno su promišljali ritam kao: sastavni element umjetničkog djela te njegovu ulogu u cjelovitosti i interpretaciji dvodimenzionalnih zapisa (grafika, slikarstvo), gradivno i eksperimentalno svojstvo ograničeno prostorom (kiparstvo, performans, umjetničke instalacije i ambijenti) te ritmičnost umjetničkog rada lišenog materijalnosti (digitalna umjetnost).