Opus od dvadesetak ulja na platnu, kojima Kunić nastavlja svoje neumorno istraživanje slikarskog medija, objedinjuje radove nastale u posljednjih nekoliko godina. Kako one respektabilnih dimenzija, pa tako i one koji naginju minijaturi, jasno povezuju motivi guste vegetacije i karakterističan horror vacui.
Ono što narušava tu prirodnu ravnotežu različiti su motivi slučajnih predmeta, proizvoda ljudske konzumacije i potrošačkog društva, kao i skrivene poruke te motivi iz digitalnih programa integrirani u kompozicije.
Radovan Kunić pored slikarstva, kao konstantne umjetničke preokupacije, koristi i medije poput animacije, videa i instalacije, čije odnose istražuje u kontekstu galerijskog ili javnog prostora, a posljednjih godina tematski je posvećen istraživanju odnosa prirode i suvremenog društva. Godine 2012. diplomirao je kiparstvo na Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci. Sudjeluje na međunarodnim simpozijima i rezidencijama (GLOart, Belgija; Art OMI, SAD; De/construction of Painting, Njemačka) te izlaže na brojnim skupnim i samostalnim izložbama. Dobitnik je više nagrada i priznanja, a njegovi se radovi nalaze u javnim i privatnim zbirkama u zemlji i inozemstvu. Od 2015. radi kao asistent na Akademiji primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci te je član Hrvatskog društva likovnih umjetnika.