Dizajn s feedbackom
Dizajn s feedbackom
9.-21.7.2018.

Izložba je predstavila djelovanje marketinške agencije OZEHA u periodu od 1945. do 1995. godine.

OZEHA je bila košnica svih tada prisutnih marketinških aktivnosti, najnovijih ideja, bila je inkubator za one koji su stjecali iskustva, bila je i škola i poligon za one koji su u njoj radili jer su kroz praksu timskog rada dolazili do kvalitetnih rezultata.

Bila je učilište za klijente koji su s njom surađivali jer su usvajali nove trendove marketinga u praksi i bili kvalitetno predstavljeni. Bila je mjesto gdje je bilo dovoljno prostora i za vanjske suradnike da zajednički dijele i grade te vrijednosti. Efekti su bili vidljivi u medijima, javnosti, društvu i u gospodarstvu. Igor Lah

U organizaciji Hrvatskog dizajnerskog društva izložba je postavljena prema koncepciji Alire Hrabar Oremović i Slavka Henigsmana.

HKD klub
Skip to content
Privatnost
Hrvatski kulturni dom na Sušaku

Web stranica Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku koristi kolačiće kako bismo vam mogli pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije kao što su prepoznavanje kada se vratite na našu web stranicu i pomoć našem timu da shvati koji su vam dijelovi web stranice najzanimljiviji i najkorisniji.

Neophodni kolačići

Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.

Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.

Kolačići trećih strana

Ova web stranica koristi Google Analytics, Facebook Pixel i Microsoft Clarity za prikupljanje anonimnih informacija kao što su broj posjetitelja na stranicu i najpopularnije stranice.

Omogućivanjem ovog kolačića pomažete nam u poboljšanju naše web stranice.