Screenagers Vol. 2 [Giuseppe Chico & Barbara Matijević]

Screenagers Vol. 2 zamišljena je kao refleksivni, DIY mjuzikl: iz osobnog iskustva i u prvom licu, izvođačica nam predstavlja intimnu kolekciju pjesama o opskurnim emocijama koje osjeća, ali za koje ne uspijeva pronaći riječ u svakodnevnom životu. Njezina je misija kroz pjesme uhvatiti frustracije, boli, radosti i porive koji lutaju divljinom njezine psihološke unutrašnjosti – unutrašnjosti koja neobično podsjeća na naš umreženi medijski krajolik, a s kojim će se gledatelji tijekom predstave moći povezati putem svojih pametnih telefona.

Ukorijenjena u činjenici da su pjesme tradicionalno služile kao repozitorij zajedničkog iskustva, kao način premošćivanja generacijskih jazova, interaktivna predstava Screenagers Vol.2 predlaže zbirku idiosinkratične DIY glazbe za digitalno doba koja propituje posljedice kaotične uronjenosti u online sadržaje na našu psihu i našu kolektivnu imaginaciju.

Predstava je na engleskom jeziku.

Koncept, režija, koreografija i tekst: Giuseppe Chico i Barbara Matijević
Izvedba: Barbara Matijević
Glazba: Nenad Kovačić
Tehničko vodstvo: Viktor Krasnić
Oblikovanje svjetla: Marino Frankola
Voditelj svjetla: Saša Fistrić
Animacija: Martina Livović i Giuseppe Chico
Programiranje: Dubravka Špoljarić
Koncept i razvoj digitalne aplikacije: Pierre-Erick Lefebvre
Izvršna produkcija, međunarodna distribucija i PR: Silvija Stipanov
Administracija, produkcija razvoj i distribucija: Bureau de production Retors particulier
Razvoj i menadžment: Margot Quénéhervé
Administracija: Nolwenn Mornet
Produkcija i komunikacija: Alma Vincey, Marion Gaillard
Produkcija: Umjetnička organizacija OMNIBUS (HR) & Premier Stratagème (FR)
Koprodukcija: Théâtre de Choisy-le-Roi, scène conventionnée art et création pour la diversité linguistique
Partneri: Ganz nova kultura promjene, Muzej suvremene umjetnosti Zagreb, Zagrebački plesni centar, Centar KNAP – Kazalište KNAP
Uz podršku Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske, Grada Zagreba te europskog programa kulturne mobilnosti i-Portunus Houses.
CIE Premier Stratagème dobiva strukturnu podršku DRAC Ile-de-France.


Gostovanje se realizira uz podršku Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske i Teatroskopa – regionalnog programa za izvedbene umjetnosti koji su pokrenuli Francusko Ministarstvo europskih i vanjskih poslova, Francusko Ministarstvo kulture i Francuski institut.


Naslovna fotografija: Edvard Molnar


Ulaznice po cijeni od €7 (52,74 kn) moguće je kupiti na blagajni HKD-a bez dodatne naknade ili online na mojekarte.hr, u Dallas Music Shopu i Foto Reviji uz naknadu od dodatnih €0,85 (6,40 kn) za obradu transakcije. Blagajna HKD-a otvorena je sat vremena prije programa.

Umirovljenici i studenti imaju pravo na 50% popusta na ulaznice, isključivo na blagajni HKD-a, a članovi HKD kluba na 20% popusta na svim prodajnim mjestima.

HKD klub
Skip to content